Pyžamový ples aneb banda bečánovců se navlíkne do pyžama a jdou chlastat

24.08.2010 09:21

 27. února 2009

I když tentokrát netradičně v pátek, tak i letos se v únoru konal 5. ročník Pyžamového plesu, na kterém jsme samozřejmě nemohli chybět. A nebyli jsme tu zrovna v malém počtu. Co si tak matně vzpomínám, tak jsem tam byl samozřejmě já (Náčelník), Tomek, Alda, Mili, Marťa, Zimi, Verča, Bosi, Míla, Ája, Káťa a Kráťa. Předem se omlouvám, jestli jsem na někoho zapomněl, ale to už se tak stává.

O co vlastně na takovém Pyžamovém plese jde vyplívá už z názvu této akce, kterou pořádá Divadelní soubor Skalka pod záštitou OÚ Obecnice, a který především organizuje nám dobře známá Romana Poláková s malým přispěním ostatních lidiček. 

Zkrátka jde o to, že se sebere cca 150 lidí z celé Obecnice a v Pyžamech jdou do hospody. V tom právě vidím to kouzlo. Už od prvního ročníku Pyžamového plesu je pozvaná kapela AJETO!, která zaručuje perfektní hudební doprovod. 

Bohužel mé shrnutí nebude zcela přesné, jelikož jsem se do hospody dostal o trochu déle. Květa Hanselová totiž měla narozeniny, tak jsme jí s bráchou byli přát, no a do hospody jsme se dostali asi v devět hodin večer. To už bylo po první soutěži, kdy šlo o to, že ve dvojici jeden stál jako přibitý a druhý se ho snažil omotat toaletním papírem. Tato soutěž se dělá už celých pět let, a proto není divu, že to Zimi má dosti natrénované… Kdo vyhrál Vám nepovím, jelikož jsem na místě ještě nebyl, ale co vím, tak že této soutěže se zúčastnili dvojice Verča-Ája a Mili-Zimi. 

V dalším průběhu jsme samozřejmě pařili na takové hity jako Na sever od skupiny Kabát nebo Co jste hasiči (klasická odrhovačka). Další soutěž spočívala v tom, že se na plac sálu naskládali židle (každý měl svou židli. Hrála hudba a pokaždé, když přestala, Pepík Hudeček přikázal sundat např. ponožku, pokrývku hlavy, horní díl pyžama atd… Nakonec (při poslední sérii) dal pokyn, že kdo bude nejrychleji opět oblečen a doběhne na pódium, vyhraje cenu. Nevím kdo vyhrál, ale vím, že já ne. Mimo mě (Náčelník) soutěžil ještě Kráťa, tatík Verči, Verča a Míla. 

A pak se zase chlastalo a chlastalo, peníze ubývali, nálada byla na výbornou. Poslední soutěží bylo opět ve dvojicích. Jeden (jedlík) se posadil na židli a druhý (krmič) se zavázanýma očima ho krmil nějakým jogurtem. Do této soutěže se přihlásili Verča s Kráťou a já (Náčelník) s Aldou. Nakonec jsme skončili třetí, když Alda, už ani nevím kam to dával, nasadil takové tempo, že jsem mu nestíhal "přihrávat" lžíce s jogurtem. 

Zlatým hřebem večera bylo vyhlášení Miss a Missák Pyžamo. Ze známých výherců by jste mohli znát Honzu Karase, který se mohl klidně ucházet o místo nejvyšší, avšak bylo z toho pouze druhé místo v Missákovi, i když by se mohl umístit i v kategorii Miss Pyžamo. 

No a pak jsme opět kalili a kalili a kalili, také co jiného dělat, když jste v hospodě že? Odcházel jsem asi v půl třetí ráno a z vyprávění od kluků v hospodě mám informaci, že Alda s Milim tam vydrželi asi do půl sedmé, což je taky pěkná práce ;-). 

Zpět

Vyhledávání